Nova poesia alcoiana. Poemes entre telers (I)

'Nova poesia alcoiana. Poemes entre telers (I)'

‘Nova poesia alcoiana. Poemes entre telers (I)’

Per als que no el coneixíeu ací vos presente al meu primer fill -compartit- ‘Nova poesia alcoiana. Poemes entre telers (I)’, una amiga m’ha dit que te els ulls del pare, jo no sé si els ulls, però sí que ha eixit de lletres i alcoià.

La meua part del poemari s’anomena ‘De recordar-te i altres formes de doldre’m’ amb poesia d’amor i desamor, de pèrdues i de reencontres, vaja, del que ve sent allò que anomenem ‘la vida’.

A mi que això de tancar la meua ànima entre fulles de paper, en un espai inalienable, em feia vertigen al final m’ha pogut l’amor irracional d’allò material i de col·locar un llibre en el que he participat entre Bukowski i García Márquez.

Espere que vos agrade, ha quedat molt guapet i les poesies, més enllà de les meues que no valoraré, estan de luxe, amb moltíssima varietat d’estil i amb una gran qualitat.

Gràcies a tots els que ho heu fet possible.

Anuncis

Deixa un comentari

